UWAGA UWAGA, MAM DLA WAS KONKURS :)

Co powinno was interesować najbardziej, do wygrania jest książka
,,
Fotografia Cyfrowa. Kompendium''.


A co trzeba zrobić aby wziąć udział w konkursie?

1. Wejdź na stronę www.mamkominek.pl zarejestruj się
i zagłosuj na kominek w tym linku -> a oto link klik!



2. Wyślijcie mi screen na email mone.photos@gmail.com (ewentualnie zdjęcie ekranu komputera) takie jak poniżej, że oddaliście głos konkretnie na ten podany kominek. W temacie wiadomości napiszcie: konkurs kominek.


3. Aby zagłosować trzeba się zarejestrować, nigdy tego nie lubię, ale tutaj bierzecie udział w losowaniu powyższej książki, więc sądzę że warto poświęcić chwilę :) Dodatkowo aby zagłosować, trzeba wymyślić hasło promocyjne promujące kolejną edycję konkursu. I tutaj można wygrać tablet! (już nie ode mnie)

***
Aby być z wami szczera, co ja z tego mam? Chce pomóc tej firmie wygrać. A wiem, że uciążliwe jest proszenie was o głosy, gdy nie daje nic od siebie, dlatego mam coś dla tych, co zagłosują :)
Głosy można oddawać do 25 stycznia 2016r. do godziny 12:00.
Zrobię losowanie spośród otrzymanych zgłoszeń, wysłanych na email i wyniki ogłoszę na moim blogu 26 stycznia 2016r.


Z góry dziękuje i życzę powodzenia :)


7 komentarzy: